Hop med på trenden

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)

Nogle trends er der i meget kort tid ad gangen, hvorefter de fuldstændig forsvinder, andre trends dør stille hen uden nogensinde at forlade os helt, men nogle helt andre trends aldrig lægger sig, men fortsætter for evigt. For et par år siden var det en kæmpe trend for teenagere at have items fra lala berlin.

Lala berlin-trenden

Trenden med lala berlin er stilnet af, men det har vist sig, at mærket designer og fremstiller produkter, som umiddelbart er værd at købe, selvom det ikke længere er pga. en trend. Trends opstår desuden typisk af en grund, hvilken bl.a. kan være, at nogle opdager mærket, anbefaler det, og pludselig er en hel folkemasse begejstret for produktet. En lala berlin taske har svært ved at gå af mode. En lala berlin taske har lige såvel som en lala berlin net taske og en lala berlin bæltetaske listet sig frem på hylderne ved hjælp af det tidløse design. Det typiske design er en aftegning af selve lala berlin-logoet og et signaturmønster. Mønsteret er dog ikke altid signaturligt; På flere produkter varierer det, hvorvidt mønsteret er striber, zigzag eller noget helt tredje. Essensen er dog, at det er simpelt, men på en måde også vildt, da mønstrene udfordrer roen i produktets design.

Subjektivitet

Det er komplet underordnet, at noget ikke er en trend, hvis du ser et potentiale i det. På samme tid er det ligegyldigt, at noget er en trend eller på mode, hvis du – igen – ser et potentiale i det. Nogle tenderer nemlig til at være bange for at mangle individuel smag, hvis de køber noget, der er en kæmpe trend. Andre frygter at stikke for meget ud ved at købe noget, nærmest ingen andre ses med. Mange vil dog mene, at det letteste ville være, hvis vi alle bare kunne bekymre os om vores egen mening frem for alle andres.



Spar op til 80% med Valby deals






Læsertilbud